26 januari, 2012

Dagen som varit...


Kände mig alldeles låg idag på jobbet. Försöker att inte låta mig påverkas av vissas negativa vibbar men det är svårt. Jag blir frustrerad speciellt när vissa går på ngns martyrskap. Men det problemet ligger ju hos mig som vissa så vänligt påtalar. Men i morgon är e n ny POSITIV dag i sikte. Fredag och helgens aktiviteter ligger framför oss. Men först tänkte jag gå in och jobba lite kval övertid på lördag sen tar jag helg. Så lugnt och skönt i korridoren på helgen, skall nog ta med mig en goooo fika till den sekreterare som arbeta helg. :O)) Ser fram emot den 20/2!

Sedan lördag kväll är det kalas för kompisens lille son som fyller två år! Skall bli skoj att gå på kalaset. Inte träffat kompisen på en vecka nu p g a vissa ledsamma omständigheter. Man får ju en viss abstinens, men vi har ju pratats vid, SMS:at och chattat (som tur e...!)

Idag var jag även på date med min super goa frisör som ställer upp direkt när en annan ringde i paniiiiik. Begravning i nästa vecka och jag måste klippas. *poooof* Så trollade hon fram en tid som inte fanns. Hon är guld värd! En alldeles alldeles underbar medmänniska är hon...
All <3 till henne...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar